Τα έξι πιο συνηθισμένα λάθη που μπορεί να σας στοιχίσουν την νέα σας δουλειά...

Τις πρώτες ημέρες σε ένα νέο εργασιακό περιβάλλον είναι πολύ φυσιολογικό να είστε νευρικοί , να μην...

ξέρετε πώς να συμπεριφερθείτε και γενικότερα να δώσετε λάθος εντύπωση για το άτομο σας


Δείτε τα 6 πιο συχνά λάθη που κάνουμε και πώς μπορείτε να τα αποφύγετε: 1. Δεν συστήνεστε στους συναδέλφους: Μην είστε απόμακροι ούτε να φοβάστε τους νέους συναδέλφους. Συστηθείτε με άνεση και δείξτε το ενδιαφέρον σας για αυτούς αλλά και για τη δουλειά. 2. Θέλετε να μάθετε τα πάντα: Να είστε ρεαλιστικοί στις προσδοκίες σας. Μέχρι να μάθετε πως λειτουργούν κάποια πράγματα δώστε χρόνο στον εαυτό σας. 3. Δεν κάνετε ερωτήσεις: Είναι λάθος να μην ρωτάτε πράγματα. Οκ, μπορεί να μην θέλετε να γίνετε κουραστικοί όμως μπορείτε να συγκεντρώσετε κάποιες ερωτήσεις και να τις συζητήσετε με το manager σας. 4. Υπόσχεστε πολλά: Οκ είστε πρόθυμοι και φιλόδοξοι όμως πρέπει αν είστε ρεαλιστές και να μην δημιουργείτε προσδοκίες. 5. Λάθος ντύσιμο: Προσοχή στο τι φοράτε. Δεν πάτε ούτε για casting, ούτε στα μπουζούκια. 6. Μιλάτε πολύ για τη δουλειά σας. Δεν έχει κανένα νόημα να μιλάτε πολύ για τη δουλειά σας. Μπορεί να τους κουράστε και άλλωστε θέλουν να δουν πράξεις...

Via

Νεότερη Παλαιότερη
Bookmark and Share