Πώς να πετύχετε σε οποιαδήποτε δουλειά κι αν επιλέξετε

Οτιδήποτε κι αν κάνεις, οποιοδήποτε κι αν είναι το αντικείμενό σου, οπουδήποτε κι αν δραστηριοποιείσαι, υπάρχουν τρία συγκεκριμένα βήματα που...

σε "μοσχοπουλάνε" ως επαγγελματία, ώστε να αντικρίσεις -επιτέλους- την επαγγελματική επιτυχία κατάματα.
1. Προσδιόρισε και εντόπισε τι είναι αυτό που σε κάνει να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό, ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που σε διαφοροποιούν και σε τοποθετούν σε μια άλλη κλίμακα από την "πλέμπα" (αν αντιμετωπίζεις τον εαυτό σου πιο μάγκα). Αν ψάχνοντας-ψάχνοντας συνειδητοποιήσεις ότι δεν πολυδιαφέρεις ή δεν πολυδιαφοροποιείσαι και εν τέλει είσαι άλλη μια βερσιόν του ίδιου "αντικειμένου", ο πρωταρχικός σου στόχος είναι να αλλάξεις, να μετουσιωθείς, να βάλεις νέα στοιχεία στο επαγγελματικό σου πεδίο ώστε να δημιουργήσεις τη διαφορά. Ξεκίνα από τα βασικά: εξειδικεύσου. Υπάρχουν πολλοί που κάνουν από όλα, αλλά τελικά, οι λίγοι, οι οποίοι κάνουν πολύ συγκεκριμένα και πολύ καλά κάτι, είναι αυτοί που μαζεύουν το "χαρτί". Τα παραδείγματα πολλά τριγύρω σου. Η "διαφοροποίηση" αυτή που λέμε ονομάζεται"Μοναδικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα". Αν το καλοσκεφτείς, είναι το (ολοφάνερο) μυστικό που μπορεί να πείσει τους καταναλωτές να σε προτιμήσουν έναντι του ανταγωνισμού σου. Για παράδειγμα,τσέκαρε τους διάφορους δικηγόρους των τηλεπαραθύρων, οι οποίοι έβαλαν μια διαφορετική παράμετρο στο job description τους: ανακάλυψαν -και σαφώς εκμεταλλεύονται- την «αναγνωρισιμότητα». Καλή η "αναγνωρισιμότητα" ως στόχος, αν μπλέκεσαι γενικώς με το γυαλί. Αλλιώς ψάξε για κάτι πιο ουσιαστικό.

 2. Δραστηριοποιήσου και δημιούργησε τάχιστα ένα έξυπνο "σύστημα παραγωγής ενδιαφερομένων" για τις υπηρεσίες που προσφέρεις και τα προϊόντα που προωθείς στην αγορά που ανοίγεσαι. Αναφερόμενοι στο εν λόγω σύστημα και αποκωδικοποιώντας το, συνοπτικά, αυτό περιλαμβάνει όλες τις πρόμο και διαφημιστικές δραστηριότητες που αποβλέπουν στο να πείσουν τους υποψήφιους πελάτες να σε πλησιάσουν, να σε προσεγγίσουν, να έρθουν σε επαφή μαζί σου, να σου τηλεφωνήσουν, να επισκεφτούν το κατάστημά σου, ή το γραφείο σου ή την ιστοσελίδα σου, προκειμένου να γνωρίσουν τις υπηρεσίες σου. 

3. Στο διά ταύτα: πρέπει πια να οργανώσεις επισταμένα τη διαδικασία μετατροπής των υποψηφίων καταναλωτών, σε πραγματικούς -πλέον- πελάτες.

Πρωταρχικός στόχος σου πρέπει να είναι ένας: να πείσεις, να ωθήσεις το 5-10% (τουλάχιστον) των ενδιαφερομένων να σε δοκιμάσουν, να κάνουν χρήση των υπηρεσιών σου. Πλέον, κι αφού έχεις πείσει μερίδα κόσμου να σε δοκιμάσει, αν είσαι καλός και -κυρίως- ικανός στο επάγγελμά σου, τότε η όλη διαδικασία των τριών βημάτων θα αρχίζει να έχει απόδοση. Στην τελική πρέπει να έχεις ένα πράγμα κατά νου: ότι αν δεν ακολουθήσεις/εφαρμόσεις ευλαβικά (και με τις δικές σου, φυσικά, παραλλαγές) τα τρία βήματα που αναλύσαμε, αυτή η ικανότητα που κουβαλάς, δυστυχώς, πάρει άκλαυτη, δεν έχει αξία...

Via

Νεότερη Παλαιότερη
Bookmark and Share