Γνωρίζουμε ότι η χρήση του συστήματος κλιματισμού επιβαρύνει την κατανάλωση, και μια νέα έρευνα έρχεται να μας αποκαλύψει το πόσο ακριβώς.
Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε η
εταιρία Emissions Analytics στο Los Angeles τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται περισσότερο από τη χρήση a/c είναι τα υβριδικά, τα οποία καίνε 9,3% περισσότερο στην πόλη.
Στα πλαίσια της έρευνας καταγράφηκε η μέση κατανάλωση περισσότερων από 100 αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στο Los Angeles, ενώ στο δείγμα συμμετείχαν αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, diesel και υβριδικά. Τα πιο ανεπηρέαστα από τη χρήση a/c ήταν τελικά τα συμβατικά βενζινοκίνητα. Η κατανάλωσή τους επιβαρύνθηκε κατά μέσο όρο κατά 5,1% στην πόλη και κατά 2,7% στον αυτοκινητόδρομο.
Ακολούθησαν τα diesel, που με ανοιχτό το a/c ζήτησαν 6,3% παραπάνω καύσιμο σε χρήση πόλης και 3,3% στον αυτοκινητόδρομο. Όπως ήταν αναμενόμενο, στην περίπτωση των υβριδικών η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού αναγκάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να δουλεύει περισσότερη ώρα στην πόλη, οπότε η κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον αυξάνεται κατά 9,3%. Ενώ στον ανοιχτό δρόμο η αύξηση φτάνει το 2,8%, δηλαδή ελάχιστα παραπάνω απ’ ό,τι στα συμβατικά βενζινοκίνητα.
Πηγή
Via
Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε η
εταιρία Emissions Analytics στο Los Angeles τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται περισσότερο από τη χρήση a/c είναι τα υβριδικά, τα οποία καίνε 9,3% περισσότερο στην πόλη.
Στα πλαίσια της έρευνας καταγράφηκε η μέση κατανάλωση περισσότερων από 100 αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στο Los Angeles, ενώ στο δείγμα συμμετείχαν αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, diesel και υβριδικά. Τα πιο ανεπηρέαστα από τη χρήση a/c ήταν τελικά τα συμβατικά βενζινοκίνητα. Η κατανάλωσή τους επιβαρύνθηκε κατά μέσο όρο κατά 5,1% στην πόλη και κατά 2,7% στον αυτοκινητόδρομο.
Ακολούθησαν τα diesel, που με ανοιχτό το a/c ζήτησαν 6,3% παραπάνω καύσιμο σε χρήση πόλης και 3,3% στον αυτοκινητόδρομο. Όπως ήταν αναμενόμενο, στην περίπτωση των υβριδικών η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού αναγκάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να δουλεύει περισσότερη ώρα στην πόλη, οπότε η κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον αυξάνεται κατά 9,3%. Ενώ στον ανοιχτό δρόμο η αύξηση φτάνει το 2,8%, δηλαδή ελάχιστα παραπάνω απ’ ό,τι στα συμβατικά βενζινοκίνητα.
Πηγή
Via